SEO On Page
Cele mai importante lucruri pe care ar trebui sa le cunosti despre SEO On Page, sunt urmatoarele:
- SEO On Page nu se refera doar la titlurile si descrierile paginilor
- presupune crearea de continut relevant, suficient si de calitate
- nu se face prin repetarea obsesiva a cuvintelor cheie
In procesul de optimizare On Page avem in vedere structura documentului, continutul acestuia si concurenta, pentru a crea o pagina relevanta ce merita o pozitie in TOP 10. Beneficii: consolidarea brandului, trafic gratuit.
SEO Off Page
SEO Off Page se refera la tot ce este facut in afara site-ului web, avand un potential semnificativ de a ajuta la obtinerea unei pozitii mai bune in motoarele de cautare. Pe scurt:
- cresterea numarului de link-uri externe
- advertoriale (articole platite)
- Social Media Marketing etc.
Optimizarea site-ului OFF Page are ca obiectiv imbunatatirea modului in care motoarele de cautare si vizitatorii iti privesc site-ul, din punct de vedere al credibilitatii, autoritatii, popularitatii si relevantei.
SEO Tehnic
Chiar daca acest concept nu este in mod obisnuit asociat cu SEO-ul, si de multe ori ignorat, acesta este foarte important si ajuta la:
- obtinerea unei pozitii in TOP 10
- indexarea corecta si rapida
- maximizarea rezultatelor prin “fragmente relevante”
Cel mai important aspect vizat de SEO-ul tehnic este viteza de incarcare a site-ului, aceasta avand un impact major asupra pozitiei obtinute in motoarele de cautare. Bineinteles, asta nu inseamna ca celelalte aspecte link-urile interne, harta XML, redirectari, continut duplicat, limba site etc. sunt mai putin importante.
Optimizare Viteza
Optimizarea vitezei de incarcare ar putea sa nu fie pe lista ta de prioritati, dar este unul din elementele cele mai importante ale unui site web. In zilele noastre VITEZA de incarcare este esentiala, deoarece:
- 53% din vizitatori abandoneaza un site daca timpul de incarcare este mai mare de 3 secunde
- este un factor important de clasare pe Google (varianta pentru mobil)
- vei oferi o experienta placuta vizitatorilor
Vrei sa stii cat de repede se incarca site-ul tau? Testeaza-l acum!
Social Media Marketing
Social Media este un mijloc de comunicare extrem de eficient dar si gratuit. Avantajele utilizarii acestui mijloc de promovare si de comunicare sunt multiple, dar le enumeram pe cele mai importante:
- creezi legaturi de incredere cu audienta ta
- este o importanta sursa de trafic
- poti folosi instrumentele de vanzare ale platformelor
- creste notorietatea brandului
Pentru a reusi ai nevoie de mesajele potrivite, implicare si timp.
Google Ads
Google Ads este un instrument de promovare folosit de companiile care doresc sa atraga rapid potentiali clienti si sa isi creasca notorietatea.
Mute societati, apeleaza la aceasta modalitate de promovare chiar daca au o pozitie foarte buna in motoarele de cautare, avand doua obiective:
- cresterea numarului de vizitatori
- obtinerea unei expuneri mai mari si maximizarea cotei de piata
Este o metoda de promovare foarte eficienta deoarece cheltuielile sunt previzibile iar rezultatele apar imediat.
Va mai putem oferii si urmatoarele servicii pe baza de abonament lunar
Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
SMS Advertising
SMS advertising este o metoda excelenta prin care iti poti promova produsele sau serviciile prin SMS-uri trimise abonatilor unui operator de telefonie mobila pentru care exista un acord prestabilit de marketing.
E-mail marketing
E-mail marketing este o forma de marketing direct (DEM), care integreaza strategii si tactici folosite pentru a crea si distribui conținut prin e-mailuri cu scopul de a crea relatii intre brand si clienti, sau pentru a trimite informatii si actualizari de natura promoţionala.
Campanii UGC
User generated content sau UGC este conținutul sub orice forma (imagini, video-uri, postari, testimoniale) generat de clientii unui brand care poate creste awareness-ul brandului.